Vrácení zboží v rámci 14 dnů

Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má spotřebitel do 14 dnů od převzetí zboží právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.

V případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží musí kupující prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit zakoupené zboží, které je předmětem kupní smlouvy.

Vrácení nepoškozeného, neušpiněného a řádně zabaleného zboží (tak aby nemohlo dojít k jeho poškození) lze provést pouze zasláním doporučené a řádně pojištěné zásilky. V případě vrácení zboží zasláním na dobírku je zboží považováno za nevrácené. Prodejce nenese odpovědnost za případné poškození nebo ztrátu vráceného zboží během přepravy.

Náklady spojené s přepravou vraceného zboží k prodejci hradí kupující. Kupující je také povinen spolu se zbožím vrátit také originál odkladu o koupi. V případě, že spotřebitel se zbožím obdržel také dárek, je povinen spolu se zbožím vrátit také tento dárek, a to na základě rozvazovací podmínky darovací smlouvy.

Po odstoupení od smlouvy vrátí prodávající finanční částku přijatou od kupujícího na jeho bankovní účet, a to do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve než v pořádku obdrží vrácené zboží.

V případě, že je vrácené zboží poškozené, má prodávající právo na náhradu škody a započtení nároku na vrácenou kupní cenu. Kupující je pak povinen uhradit náklady na uvedení zboží do původního stavu, a to snížením vrácené kupní ceny o tyto náklady prodávajícím.

Do momentu převzetí zboží kupujícím, má prodávající právo kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V tomto případě prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečných odkladů na bankovní účet kupujícího. Takovéto zákonné ustanovení ale není možné vykládat jako bezplatné zapůjčení zboží.

Kupující nemá v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku právo na odstoupení od smlouvy zejména v těchto případech:

  1. Jedná se o zboží, které je nakupováno v rámci obchodní či podnikatelské činnosti (rozhodující je uvedení IČ na nákupním dokladu).

 

  1. Jedná se o zboží, které bylo modifikováno dle požadavku kupujícího (nestandardní rozměr, barva, atd).

 

  1. Jedná se o zboží vyrobené na zakázku.

 

  1. Jedná se o zboží, které kupující vyňal z obalu a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

 

  1. Jedná se o zboží vrácené neúplné, poškozené či viditelné opotřebené.

 

Jak postupovat při vrácení zboží?

Před vrácením zboží nás písemně nebo telefonicky informujte, že žádáte o odstoupení od smlouvy. Pro písemnou komunikaci prosím využijte e-mail info@comfortmatrace.cz a uveďte číslo objednávky, datum nákupu a číslo účtu pro vrácení peněz. Pro telefonní kontakt použijte prosím čísla 775022132 nebo 775555255.

Zboží s dokladem o koupi (fakturou) následně zašlete na adresu: Avana eshop s.r.o., Sklad ul Máslovická, 250 70 Postřižín

Zboží můžete vrátit také osobně do skladu na stejné adrese.

Zboží neposílejte na dobírku.

Zboží vracejte dobře zabalené a chráněné proti poškození během přepravy. V době vrácení zboží jste stále jeho majiteli a odpovídáte za jeho stav.

V případě vrácení zboží bez originálního obalu je jeho přebalení automaticky a jednorázově zpoplatněno částkou 220,- Kč s DPH za jeden kus zboží.

U matrací vrácených bez originálního obalu, případně v obalu rozbaleném, účtujeme automaticky nový snímatelný potah dle druhu matrace.

Vrácené zboží nesmí být použité a jevit známky používání. Pokud si tedy například při koupi matrace nejste jisti velikostí, ponechte matraci během zkoušení v originálním obalu.

Formulář pro odstoupení od smlouvy  Formulář pro odstoupení od smlouvy Avana e shop

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz