Reklamační řád

REKLAMAČNÍ PROTOKOL (textový vzor, soubor ke stažení naleznete na konci stránky)


Příjemce reklamace:
Avana E-Shop, s.r.o,
Osadní 869/32, Holešovice, 170 00 Praha 7
IČ: 08412243
Telefon: 775 022 132
E-mail: dev.comfortmatrace@yandex.com


Reklamující:
Jméno/Název firmy:
Kontaktní osoba:
Ulice a čp:
Město a psč:
E-mail:
Telefon:


Název reklamovaného zboží:
Rozměry zboží:
Množství:
Číslo objednávky:
Číslo faktury:
Důvod reklamace:

Požadovaný způsob vyřízení:
Způsob řešení reklamace:

Datum zahájení reklamace:
Datum vyřízení reklamace:

Vyplněný reklamační protokol prosím zašlete společně s kopií dokladu o koupi na e-mail:
dev.comfortmatrace@yandex.com

Zboží k reklamaci prosím zašlete nebo dovezte osobně na adresu (nebo zboží bude vyměněno přímo
u zákazníka – záleží na naší dohodě): Máslovická, 25070 Postřižín tel 775022132
Do balíku prosím vložit následující podklady:
– Reklamované zboží a veškeré jeho příslušenství (dárky atd.),
– Reklamační protokol,
– Kupní doklad – faktura


Na balíku prosím uvest “Reklamace. Objednávka číslo….(nebo Jměno)”.
Zákazník bere na vědomi že pokud výrobcem reklamace nebude uznaná musí zákazník pak
vyzvednout matrace na vlastní náklady.


podpis zákazníka podpis prodejce

 

 

Reklamační řád ke stažení:

Reklamacni-protokol-matrace-1

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz